ER GEBEURT NIETS.

ER GEBEURT NIETS.

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Koninklijke Marechaussee
Bureau
Propaganda
Jaar
2009
Paginanummer
400

Doelstelling

De uitgebreide veiligheidstaak van de Koninklijke Marechaussee op Schiphol is niet breed bekend. De meeste mensen kennen de Marechaussee alleen van de paspoortcontrole en dan nog denken velen dat de douane dat doet. Laat zien dat de rol en taak van de Marechaussee op Schiphol belangrijk en verantwoordelijk is en zet de Marechaussee daarmee neer als een interessante werkgever.

Doelgroep

Influentials van toekomstig personeel zoals ouders, ooms, tantes, leraren, schooldecanen, etc. Zij zijn sterk bepalend voor de beroepskeuze van de betreffende jongeren.

Concept

Achter de schermen werkt de Koninklijke Marechaussee er hard aan om op Schiphol de veiligheid van alle passagiers te waarborgen zodat zij veilig en gerust kunnen reizen.

Media- en middelenstrategie

De advertenties zijn geplaatst in de Telegraaf op Black Saturday, de drukste dag van het jaar op Schiphol. Hiermee waren we bijzonder relevant en opvallend aanwezig voor een beperkt mediabudget.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken