ENTER THE CREATIVE WORLD

ENTER THE CREATIVE WORLD

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Grafisch Lyceum Rotterdam
Bureau
ARA
Jaar
2009
Paginanummer
98

Doelstelling

Grafisch Lyceum Rotterdam profileren als toonaangevende (creatieve) MBO-opleiding.

Doelgroep

Primair jongeren laatste jaar VMBO, HAVO. Secundair beïnvloeders: decanen en ouders.

Concept

Het Grafisch Lyceum Rotterdam is dé plek waar jongeren hun creativiteit en vakmanschap kunnen ontwikkelen. Het GLR als ‘creatieve wereld’ in het klein. Centraal staat de iconische afbeelding: de creatieve stad met gebouwen die zijn samengesteld uit objecten en materialen. Elk ‘gebouw’ is een opleidingsrichting. De themaregel: Enter the Creative World. Vitaal kenmerk: in alle uitingen wordt het creatieve werk van de leerlingen gebruikt. Leerlingen worden gevraagd hiervoor werk in te sturen. De communicatiestijl is in alle uitingen doorgezet!

Media- en middelenstrategie

Kernmedia zijn de website en de brochures. De werving gebeurt via outdoor campagnes, advertenties en via scholen/decanen. De leerlingen worden ingezet op open dagen, maar ook d.m.v. zichtbaarheid op straat door ‘gebrande’ portfoliomappen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken