Energie vraagt om energie

Energie vraagt om energie

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Essent
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2007
Paginanummer
72

Nominatie 2007

Doelstelling

Essent een eigen gezicht en meer autoriteit geven, de opvatting van Essent over energie onder de aandacht brengen en de kennis van Essent over energie (expertrol/leidersrol) overbrengen.

Doelgroep

Primair: alle (potentiële) klanten van Essent (consumenten, bedrijfsleven en overheid). Secundair: influentials/stakeholders.

Concept

Energie is er altijd en overal. Essent verzekert zijn klanten van een duurzame en betaalbare energietoekomst doordat Essent op innovatieve, effectieve en respectvolle manier energie maakt met

Media- en middelenstrategie

Het hart van de campagne is de wereldbol die de positionering van Essent uitdraagt. De wereldbol is ingezet op tv en in print. Deze wereldboluitingen zijn ondersteund door radiocommercials en online-uitingen. Om de positionering van Essent te bewijzen en concreet te maken, d.w.z. feiten te geven over Essent en de manier waarop Essent energie maakt met energie, zijn de volgende middelen ingezet: tv, radio, print en online.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken