ENECO INHAKER TOUR DE FRANCE

ENECO INHAKER TOUR DE FRANCE

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Eneco
Bureau
DDB
Jaar
2009
Paginanummer
94

Doelstelling

Publiek op een ludieke wijze attenderen op de Eneco Tour 2009 en daarmee tevens de aandacht vestigen op de sponsorships van Eneco binnen het fietsen en wielrennen.

Doelgroep

Nederland breed met focus op 20-49

Concept

Een dag nadat de populaire Nederlandse wielrenner -en drager van de rode lantaarn- Kenny van Hummel, door een val de Tour de France moet verlaten plaatst Eneco een pagina grote advertentie in De Telegraaf. Eneco spreekt respect en medeleven uit, maar de Tour de France is natuurlijk maar een oefenstage voor een Tour die er écht toe doet: Eneco is dan ook trots Kenny te mogen verwelkomen aan de start van de Eneco Tour 2009.

Media- en middelenstrategie

Pagina grote advertentie in De Telegraaf.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken