En hoe kunnen we uw bedrijf nog slimmer maken?

En hoe kunnen we uw bedrijf nog slimmer maken?

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
KPN
Bureau
N=5
Jaar
2017
Paginanummer
48

Doelstelling

Salesleads genereren en nieuwsgierig maken naar de innovatieve ICT-oplossingen van KPN.

Doelgroep

Beslissers bij grote bedrijven (> 150 fte's).

Merkomschrijving

KPN is marktleider op het gebied van zakelijke telecomoplossingen en vaste telefonie. Door de steeds verdergaande digitalisering van traditionele telecomdiensten staan de inkomsten onder druk. Om deze inkomstenderving op te vangen, moet KPN verschuiven van een telecomaanbieder naar aanbieder van ICT-oplossingen.

Concept

Door de digitale transformatie is het serviceniveau dat klanten verwachten enorm gestegen. Om te kunnen voldoen aan dit verwachtingsniveau moeten bedrijven hun processen steeds efficiënter en slimmer maken. A.d.h.v. concrete cases met innovatieve oplossingen van KPN stellen we dan ook steeds de vraag: En hoe kunnen we uw bedrijf nog slimmer maken?

Media- en middelenstrategie

Sterke branded content (podcasts & artikelen) op kanalen als het FD & BNR, de Persgroep en KPN's blog Digital Dutch bracht het onderwerp (bedrijven slimmer maken) onder de aandacht. De casevideo is verspreid via sociale kanalen en ingezet als conversation starter in e-dm. Tevens is online bannering en video ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken