En hoe kunnen we uw bedrijf nog slimmer maken?

KPN / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 48 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
KPN
Bureau
N=5
Account
Anouk Zink, Vanessa Smit, Mira Weijs, Dewi van der Kolk, Barbara Leusink
Copy
Stan van Zon, Nienke Oosterbaan
Art
Lukas van de Ven, Geurt van Donkelaar, Jan Jesse Bakker
Strateeg
Niels Pel, Bastiaan Weers
Opdrachtgever
Yvette Belt, Iris Jansen, Janice van den Bosch, Herman Schoo
Film/Productiemaatschappij
Kaaps
Muziek
Kaaps
RTV-producer
Lotte de Rooij
In samenwerking met
Mindshare, Bannerconnect, A Bigger Circle, BNR
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van KPN
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Salesleads genereren en nieuwsgierig maken naar de innovatieve ICT-oplossingen van KPN.

Doelgroep

Beslissers bij grote bedrijven (> 150 fte's).

Strategie/Concept

Door de digitale transformatie is het serviceniveau dat klanten verwachten enorm gestegen. Om te kunnen voldoen aan dit verwachtingsniveau moeten bedrijven hun processen steeds efficiënter en slimmer maken. A.d.h.v. concrete cases met innovatieve oplossingen van KPN stellen we dan ook steeds de vraag: En hoe kunnen we uw bedrijf nog slimmer maken?

Media- en middelenstrategie

Sterke branded content (podcasts & artikelen) op kanalen als het FD & BNR, de Persgroep en KPN's blog Digital Dutch bracht het onderwerp (bedrijven slimmer maken) onder de aandacht. De casevideo is verspreid via sociale kanalen en ingezet als conversation starter in e-dm. Tevens is online bannering en video ingezet.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen