Employer Branding-campagne: Dát doen wij.

Employer Branding-campagne: Dát doen wij.

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
BELASTINGDIENST
Bureau
Steam/Roorda
Jaar
2020
Paginanummer
134

Doelstelling

De employer branding-campagne moet Belastingdienst aantrekkelijk en herkenbaar maken op de arbeidsmarkt voor potentiële kandidaten én zorgen voor meer trots voor het eigen werk.

Doelgroep

Diverse vakgebieden; alle opleidings- en ervaringsniveaus; intern, extern en influentials.

Merkomschrijving

Het accent ligt op het waarom van de Belastingdienst. Op de maatschappelijke bijdrage aan Nederland en de impact daarvan.

Concept

Uitgangspunt is dat we niet alleen vertellen wát we doen, maar vooral waarvóór we het doen. Wat betekent het voor de Nederlandse samenleving? De themaregel 'Dát doen wij' volgt altijd op iets dat de bijdrage van de Belastingdienst benoemt, bijvoorbeeld: 'Nederland financieel gezond houden, zodat er ruimte is om te ondernemen. Dát doen wij.'

Media- en middelenstrategie

Het doel is een brede zichtbaarheid, waarbij bewust gekozen is voor online inzet om een grote, diverse doelgroep te kunnen bereiken. De Belastingdienst zoekt voor tal van vakgebieden en opleidingsniveaus medewerkers. Aanvullende doelgroepcampagnes en website geven verdieping op vakgebiedniveaus. Middelen: video, display, print in vak- en studententitels en Making off-film voor intern.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken