Het reclameblok op TV wordt voor IKEA, wat de voorpagina is voor een krant. Een krant heeft elke dag een andere voorpagina. Het publiek van IKEA krijgt in het reclameblok elke dag een andere commercial te zien. De spots tonen steeds een andere situatie uit het dagelijks leven, gekoppeld aan een oplossing van IKEA. Hiermee krijgen heel veel mensen, heel veel redenen om naar IKEA of ikea.nl te gaan.Televisie prikkelt je dus tot verder kijken op de site of in de winkel. Met spots die steeds maar één dag worden uitgezonden, 365 dagen per jaar, bereiken we 90% van de Nederlanders, 80 keer.Internet fungeert als de binnenpagina's van de campagne, met nieuws, achtergronden en interactie. Als eerste stap naar een magazine-achtige site, integreren we in IKEA.nl een youtube-kanaal met daarin alle commercials.De IKEA winkel biedt de ultieme merkbeleving. Met 'Gezien op TV'-uitingen verhogen we deze beleving, door extra aandacht te vestigen op een boeiend aspect van IKEA.Actieperiodes ondersteunen we met print, eDM, outdoor, radio en banners.