Elke dag is anders

NS / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 52 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
NS
Bureau
N=5
Account
Leonie van der Mark, Yoeri Kastelein
Copy
Nienke Oosterbaan
Art
Geurt van Donkelaar, Bart Kooij
Strateeg
Niels Pel
Opdrachtgever
Marieke Nijhoff, Ernestine Bax, Leontine Poel
Muziek
The Ambassadors
Fotografie
Ron Gessel
In samenwerking met
Initiative
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van NS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Vergroot de bekendheid en het marktaandeel van de NS-Business Card.

Doelgroep

Ondernemend Nederland in de volle breedte, met nadruk op de ZZP en MKB markt.

Strategie/Concept

NS gelooft dat de toekomst van zakelijke mobiliteit een combinatie is van alle vervoermiddelen, waarbij je elke dag kiest voor de reis die het beste bij de dag past. In 'Elke dag is anders' kruipen we daarom in de huid van werkend Nederland en laten we zien hoe je met de NS-Business Card de reis dagelijks naar je hand kunt zetten. Zo positioneren we de NS-Business Card als dé zakelijke mobiliteitsoplossing.

Media- en middelenstrategie

Samen met verschillende partners maken we Nederland bewust van de toekomst van zakelijke mobiliteit. Tijdens het MKB Ondernemers Congres gaven we o.a. inspiratiesessies. En met een online video en 7 radiocommercials voor elke dag van de week, laten we zien hoe de NS-Business Card deze nieuwe manier van reizen perfect faciliteert. SELL: Met social, dm's en banners bieden we het juiste aanbod aan de verschillende doelgroepen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen