Met deze campagne zet Menzis een nieuwe stap. De eerste stap, de merkintroductie & uitrol met een eigen menselijk karakter & gevoel, is meer dan geslaagd. Menzis werd in korte tijd een van de meest bekende & vertrouwde Nederlandse zorgverzekeraars met een sterk sociaal karakter. Tijd om verder te gaan. Menzis bewijst nu op inhoudelijk vlak waar zij voor staat: goede zorg voor iedereen altijd, nu & toekomst, toegankelijk & bereikbaar houden. Iedereen díe zorg geven waar hij of zij recht op heeft. Menzis is veel meer een belangenbehartiger dan een verzekeraar. Maar hoe bewijs je dat geloofwaardig? Vanuit de thematiek ‘Elk Menz is er één’ wordt voortgebouwd op Menzis’ sociale gezicht, solidariteit & betrokkenheid. Nu niet met impactvolle beelden, de stem van RvB-voorzitter Roger van Boxtel en de herkenbare muziek ‘Somewhere over the rainbow’ alleen, maar ook met opvallende proposities voor iedereen: de Menz zelf of de Menz om mensen heen zoals kanker & thuiszorg. Vijf persoonlijke portretten (Brigitte, Ibrahim, Jet, Jan Willem & Rosalie) bewijzen Menzis’ relevantie. Creatief noemenswaardig: elke TVC begint gelijk, een levensecht straatbeeld maar waarin steeds gefocust wordt op een ander persoon. Zo ontstaat niet alleen een mooi portret maar krijgt Menzis ook weer een heel eigen gezicht. De reclameherinnering is ook nu weer veruit de hoogste in de markt.