ELEVATOR

ELEVATOR

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Deloitte
Bureau
Doom&Dickson (internet: Achtung!)
Jaar
2008
Paginanummer
92

Winnaar 2008

Doelstelling

Medewerkers van Deloitte enthousiasmeren en activeren om naast hun reguliere werkzaamheden hun kennis en kunde in te zetten om innovatieve business ideeën voor Deloitte te ontwikkelen. Deloitte wil hiermee vele miljoenen euro’s extra omzet behalen.

Doelgroep

Alle Deloitte werknemers in Nederland (6000) verspreid over 28 lokaties.

Concept

Een goed idee is tijdens een ‘elevator pitch’ uit te leggen. Daarom wordt in de liften van het Deloitte concern op zeer innovatieve en onorthodoxe wijze campagne gevoerd, oa door deze als ‘Douche’ uit te voeren onder het mom van: “De beste ideeën krijg je onder de douche”.

Media- en middelenstrategie

In de liften van Deloitte worden de werknemers een aantal maal onverwachts wakker geschud en gestimuleerd om op de internetportal, die tevens als lift is vormgegeven, hun idee te posten. De beste ideeën worden tijdens “Innovator Week” in Dubai letterlijk tot grote hoogte gebracht, wat op internet te volgen is voor alle werknemers in Nederland.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken