Ekdom en 10: het zat er altijd al in

RADIO 10 / Joe Public Take Away Advertising

Bekijk deze campagne op pagina 420 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
RADIO 10
Bureau
Joe Public Take Away Advertising
Account
Ellen van der Sprong, Willemijn van Eeghen
Copy
Bart Oostindie, Edward Romunde
Art
Jesse Amatsahip, Lesley Jutte
Strateeg
Jeroen van Eck
Opdrachtgever
Dennis Kuzee, Roland Snoeijer, Sophie van Riel
Film/Productiemaatschappij
Joe Public Shoot
Editor
Marc Bechtold
RTV-producer
Sandra Derogee, Kerstin Kambier
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van RADIO 10
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Joe Public Take Away Advertising
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

Nederland naar 'Ekdom in de morgen' laten luisteren op Radio 10

Doelgroep

Radioluisterend Nederland (30-59)

Strategie/Concept

Gerard Ekdom & 10: het zat er altijd al in'. Het blijkt dat Gerard Ekdom al in zijn jeugd iets had met het getal 10. Zo was het onder andere zijn huisnummer, zijn rugnummer en al zijn muziek draaide hij natuurlijk op 10. Lastig om meisjes mee te versieren!

Media- en middelenstrategie

Met TV, OLV, online display & outdoor wordt bereik opgebouwd. Op social media korte 'snacks' met meer voorbeelden van de voorkeur van een jonge Ekdom voor het getal 10. Online activatie in de slaapkamer van de jonge Gerard.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen