Ekdom en 10: het zat er altijd al in

Ekdom en 10: het zat er altijd al in

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
RADIO 10
Bureau
Joe Public Take Away Advertising
Jaar
2018
Paginanummer
420

Doelstelling

Nederland naar 'Ekdom in de morgen' laten luisteren op Radio 10

Doelgroep

Radioluisterend Nederland (30-59)

Merkomschrijving

Radio 10 is een ongecompliceerde radiozender waar alleen grote hits van de afgelopen 40 jaar worden gedraaid. Tijdloze hits die vandaag nog uitstekend in het gehoor liggen. Daarnaast veel humor en licht verteerbare onderwerpen. Radio 10 wordt steeds populairder. Om door te dringen tot de top 3 wordt bekende DJ Gerard Ekdom naar de zender gehaald. Rondom hem wordt een nieuwe ochtendshow geïntroduceerd. Heel Nederland moet dit weten en overschakelen.

Concept

Gerard Ekdom & 10: het zat er altijd al in'. Het blijkt dat Gerard Ekdom al in zijn jeugd iets had met het getal 10. Zo was het onder andere zijn huisnummer, zijn rugnummer en al zijn muziek draaide hij natuurlijk op 10. Lastig om meisjes mee te versieren!

Media- en middelenstrategie

Met TV, OLV, online display & outdoor wordt bereik opgebouwd. Op social media korte 'snacks' met meer voorbeelden van de voorkeur van een jonge Ekdom voor het getal 10. Online activatie in de slaapkamer van de jonge Gerard.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken