Eindeloos sms’en

Eindeloos sms’en

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Hi
Bureau
FHV BBDO (concept), Van Wanten etc., Redurban
Jaar
2007
Paginanummer
104

Nominatie 2007

Doelstelling

Duidelijk maken dat je bij Hi moet zijn als je veel sms’t.

Doelgroep

Jongeren tussen de 20 en 24 jaar. De mobiele telefoon speelt een belangrijke rol in hun leven. Zonder hun mobiel voelen ze zich sociaal gehandicapt en beperkt in hun vrijheid.

Concept

In de campagne staan volslagen mobiele figuren centraal. Uitgesproken types, die vergroeid zijn met hun mobieltje, en voor wie een leven zonder voortdurend contact met elkaar ondenkbaar is. Hun contactverslaving heeft ingrijpende gevolgen voor hun levens. De hoofdfiguur in de campagne is een diehard sms’er die zijn duimen niet meer de baas is. Hi biedt uitkomst: eindeloos sms’en, nu de eerste 6 maanden gratis. Welkom bij de Hi Society.

Media- en middelenstrategie

Een grootschalige campagne die doorgevoerd is in middelen zoals tv, radio, print, outdoor, events, internet, winkelmateriaal en premiums.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken