Eindejaarsoffensief

Eindejaarsoffensief

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Rabobank Nederland
Bureau
N=5
Jaar
2010
Paginanummer
96

Doelstelling

Stijging in evoked set als meest gewaardeerde bank om haar unieke mentaliteit (mentaal leider).

Doelgroep

Nederland-breed.

Concept

Werken aan de economie. Dat is het concept. Rabobank is een bank met ideeën. Ideeën die een bijzonder rendement opleveren voor klanten en voor de maatschappij. In deze campagne laten we zien dat al deze ideeën onderdeel zijn van een grotere missie om de Nederlandse economie sterker te maken. We bewijzen met een serie van tien ideeën (telkens gekoppeld aan voor onze klanten relevante wapenfeiten) dat we een toonaangevende bank zijn die een serieuze bijdrage levert aan de economie, internationaal, nationaal en lokaal. Een jaaroverzicht van het extra rendement voor klanten van de Rabobank in 2010. Een nieuw hoofdstuk in de bewijsvoering voor de originele en leidende status van Rabobank.

Media- en middelenstrategie

Uniek is de serie van tien uitingen waarbij de laatste tien dagen van 2010 elke dag een idee centraal stond. Via de actuele media dagbladen, radio en internet hebben we in een korte periode een groot bereik en een hoge contactfrequentie gerealiseerd. Op strategische plekken langs de snelwegen zijn masten als ondersteunend medium ingezet. Deze media zorgden tevens voor een mogelijkheid tot verdieping van de boodschap. Daarnaast werd het concept ook aan lokale banken aangeboden om zo lokale ideeën met een bijdrage aan de lokale economie te kunnen communiceren.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken