Eigen Huis

Eigen Huis

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Nationale-Nederlanden
Bureau
N=5 communicatie-adviesbureau
Jaar
2006
Paginanummer
172

Doelstelling

Duidelijk maken dat Nationale-Nederlanden naast verzekeringen ook hypotheken biedt.

Doelgroep

Primair: 28-55 A, B1 en B2. Secundair: Tussenpersonen

Concept

Vanuit de thematiek ‘geen huis zonder hypotheek van Nationale-Nederlanden’ benut Nationale-Nederlanden op slimme wijze haar marktleiderschap in de verzekeringsmarkt om als kleine speler in de hypotheekmarkt positie op te bouwen. Natuurlijk bekrachtigt met een scherp aanbod als bewijsvoering. Gezocht is naar een sterk visual device dat snel bijdraagt aan de propositiebekendheid en zich makkelijk liet door vertalen naar verkoopondersteunende middelen.

Media- en middelenstrategie

Het mediabudget was beperkt. Daarom is gekozen voor een bijna single-media-strategie met televisie als hoofdmedium. Geen medium is beter in staat om efficiënt en effectief propositiebekendheid op te bouwen. Daarbij draagt televisie bij aan het leiderschapsgevoel dat met de campagne moest worden opgeroepen. Televisie is beperkt ondersteund in print, radio en outdoor (invulling van lopende contracten).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken