EET COMPLEET

EET COMPLEET

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Nutricia Nederland B.V.
Bureau
Saatchi & Saatchi
Jaar
2009
Paginanummer
246

Doelstelling

Opnieuw bevestigen van Olvarit als kwaliteitsleider binnen het sterk veranderde babyvoedingsegment.

Doelgroep

Jonge ouders met kinderen van 4 tot 36 maanden. Ze zoeken naar de allerbeste producten voor hun kinderen en zij vinden het belangrijk om uit een gevarieerd aanbod te kiezen.

Concept

Deze doelgroep wil alleen het beste voor hun kind en moet daarom overtuigd worden van het feit dat er wel degelijk verschil in kwaliteit is tussen de verschillende merken. Om de doelgroep te overtuigen van de kwaliteit van Olvarit wordt de toegevoegde waarde van Olvarit potjes duidelijk gecommuniceerd met de boodschap ‘Olvarit biedt de meest gevarieerde en complete voeding zodat je kindje alle essentiële bouwstenen binnen krijgt voor een optimale ontwikkeling’: Olvarit. Eet Compleet. Ook werden de producten aanbevolen door Ouders van Nu, een geloofwaardige autoriteit voor jonge ouders.

Media- en middelenstrategie

Een volledige geïntegreerde campagne verpakt in een serieuse boodschap op een opvallende en toegankelijke manier, waarbij Olvarit als kwaliteitsleider wordt bevestigd door in elke uiting een belangrijke bouwsteen voor de ontwikkeling van je kind aan te stippen. Middels het inzetten van verschillende televisie commercials, printuitingen, banners, een campagne website, integratie in het CRM programma, hyves, diverse instore materialen, on-pack communicatie en diverse DM’s en E-DM’s worden jonge ouders meerdere malen geconfronteerd met deze belangrijke boodschap voor hun kindje.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken