Een Rabo Hypotheek. Altijd up-to-date.

Een Rabo Hypotheek. Altijd up-to-date.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Rabobank Nederland
Bureau
UbachsWisburn/JWT
Jaar
2006
Paginanummer
177

Doelstelling

Bevestigen dat de Rabobank altijd voor een langetermijnrelatie met haar klanten gaat, ook bij hypotheken. Het up-to-dateconcept is hiervan een bewijs.

Doelgroep

Starters en doorstromers op de huizenmarkt.

Concept

De hypotheekmarkt is een prijsgedreven markt. Met het up-to-dateconcept willen we daar waarde aan toevoegen. De consument denkt dat de beste hypotheek, de hypotheek is met de laagste rente op het moment van afsluiten. Echter, de beste hypotheek is de hypotheek die dertig jaar lang het beste bij je past. Die meebeweegt met de veranderingen in de markt en je persoonlijke situatie. Dit principe maken we duidelijk door deze veranderingen, de gevolgen en de oplossingen van de Rabobank helder neer te zetten.

Media- en middelenstrategie

Tv, internet, radio, print, outdoor en lokale communicatie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken