Een NVKL installateur gaat tot het graadje°

NVKL / RadeMakkers

Bekijk deze campagne op pagina 61 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
NVKL
Titel
Koudetechniek en Luchtbehandeling
Bureau
RadeMakkers
Account
Joost Rademaker, Irene Laghi
Copy
Lodewijk van der Peet
Art
Marc Linderhof
Opdrachtgever
Karin van der Maarel, Henry kruipers
Fotografie
Jaap Vliegenthart
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van NVKL
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van RadeMakkers
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

NVKL positioneren als dé professionele- en kwalitatieve brancheorganisatie van installateurs op het gebied van koudetechniek en luchtbehandeling. Daarmee betrouwbaarheid en vakmanschap uitstralen, waardoor een voorkeurspositie wordt verworven

Doelgroep

Ondernemingen, vooral MKB die gebruik maken van koudetechniek- en luchtbehandelingsapparatuur (horeca, retail, facility; ziekenhuizen, instellingen e.d.).

Strategie/Concept

De branche-organisatie zélf dynamiseren via een nieuwe huisstijl. En de NVKL installateur neerzetten als specialist door een opvallende campagne met verrassende settings. Zo duidelijk maken dat je altijd van een NVKL-installateur op aan kunt. En via de nieuwe pay off; "Precies de goede temperatuur. Overal. Altijd. Gegarandeerd." het (bedrijfs)belang hiervan onderstrepen.

Media- en middelenstrategie

Via specifieke vakbladen, DM, gecombineerd met een selectieve radio-inzet (propositie)bekendheid opbouwen en traffic genereren naar de vernieuwde website.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen