NVKL positioneren als dé professionele- en kwalitatieve brancheorganisatie van installateurs op het gebied van koudetechniek en luchtbehandeling. Daarmee betrouwbaarheid en vakmanschap uitstralen, waardoor een voorkeurspositie wordt verworven
Ondernemingen, vooral MKB die gebruik maken van koudetechniek- en luchtbehandelingsapparatuur (horeca, retail, facility; ziekenhuizen, instellingen e.d.).
De branche-organisatie zélf dynamiseren via een nieuwe huisstijl. En de NVKL installateur neerzetten als specialist door een opvallende campagne met verrassende settings. Zo duidelijk maken dat je altijd van een NVKL-installateur op aan kunt. En via de nieuwe pay off; "Precies de goede temperatuur. Overal. Altijd. Gegarandeerd." het (bedrijfs)belang hiervan onderstrepen.
Via specifieke vakbladen, DM, gecombineerd met een selectieve radio-inzet (propositie)bekendheid opbouwen en traffic genereren naar de vernieuwde website.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken