EEN MINUUT UIT HET LEVEN VAN DE ANWB

EEN MINUUT UIT HET LEVEN VAN DE ANWB

Categorie
Personeel
Adverteerder
ANWB
Bureau
ARA M/V
Jaar
2008
Paginanummer
488

Doelstelling

De ANWB wil zich nadrukkelijker als werkgever positioneren. Met als uiteindelijk doel de invulling van openstaande vacatures.

Doelgroep

Potentiële medewerkers met de nadruk op de functiegroepen ICT, Finance, Inkoop en Marketing & Sales.

Concept

De campagne poogt primair het beeld dat mensen van de ANWB hebben te verbreden, waardoor duidelijk wordt dat de ANWB voor een brede doelgroep een potentiële werkgever is. Tegelijkertijd willen we duidelijk maken dat het werkterrein van de ANWB, toch een oer-Nederlandse organisatie, niet kleiner is dan de wereld zelf. De ANWB is een moderne, dynamische, en internationaal opererende organisatie die haar leden en klanten 24 uur per dag helpt, waar ze zich ook bevinden. Dat beeld schetsen we aan de hand van een aantal satellietfoto’s met daarin korte, journalistieke tekstjes over wat de ANWB doet, medewerkers van de ANWB doen cq. wat mensen met de producten en diensten van de ANWB doen.

Media- en middelenstrategie

Online (website, bannering, e-mailing), Print (dagbladen en vakbladen).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken