Studenten reizen met hun studentenreisproduct (beter bekend als de OV-kaart) tijdens hun studie volop met de trein, maar moeten na hun afstuderen deze kaart inleveren. NS wil graag dat deze groep met de trein blijft reizen en biedt hun daarom een jaar lang een gratis Dal Voordeel abonnement aan. Gratis is natuurlijk altijd goed, zeker voor net afgestudeerden. Er spelen echter twee problemen. NS beschikt niet over de contactgegevens van deze jonge media-savvy doelgroep, die verder lastig met reclame te bereiken is. En we hebben het over een extreem uiteenlopende groep jongeren. Sommigen gaan voor een baan als loodgieter, anderen als wetenschapper. Er is daarom voor gekozen om in te spelen op het voor jongeren herkenbare fenomeen 'een jaartje reizen na je studie'. Gebruikmakend van humor die past bij deze generatie, lieten we in de campagne echter geen wereldreis zien langs alle vijf continenten, maar volgden we een ex-student die dankzij zijn gratis Dal Voordeel abonnement na zijn studie op reis ging langs alle 400 stations in Nederland. Op basis van die reis ontwikkelden we een geïntegreerde campagne, die qua stijl geïnspireerd is op het onder de doelgroep populaire filmpje '3 Year Epic Selfie'.