Een goed afscheid helpt je verder

Een goed afscheid helpt je verder

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
YARDEN
Bureau
de Clvb
Jaar
2013
Paginanummer
119

Doelstelling

Het merk Yarden positioneren als dé afscheidsspecialist. Bouw aan associaties die dichter bij het emotionelere domein 'Afscheid' liggen dan bij het meer functionele 'Uitvaart'.

Doelgroep

Alg.: Mannen/vrouwen, 35 jaar en ouder, met een focus op 35 – 45 jaar. Domeinspecifiek: Koppelen het woord 'uitvaart' vooral aan de dienst zelf. Ervaren de kosten ervan daarom als relatief duur. Merkspecifiek: Weten dat Yarden iets doet met uitvaarten en/of de verzekering daarvan. Verder zien zij weinig verschil tussen Yarden en de overige spelers. Overige: Leden vereniging, interne medewerkers

Concept

Vertaling van de positionering naar de tekst 'Een goed afscheid helpt je verder'. Visueel ondersteund met portretten van nabestaanden die vanuit een zwart/wit periode van rouw weer een beetje kleur krijgen in hun leven. Yarden's vaste stem Henriette Tol vertelt het authentieke merkverhaal richting interne en externe doelgroepen.

Media- en middelenstrategie

Radio, Outdoor, Print, Online. Reclame, PR, Event, Social
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken