Een beetje verbeelding doet wonderen

Een beetje verbeelding doet wonderen

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
CLINICLOWNS
Bureau
Havas Lemz
Jaar
2017
Paginanummer
258

Doelstelling

Gebruik het 25-jarig jubileum om heel Nederland inzicht te geven in de methode van CliniClowns en te laten zien dat de CliniClowns meer brengen dan een lach.

Doelgroep

Heel Nederland, (potentiële) donateurs en de eigen achterban.

Merkomschrijving

CliniClowns zet zich in voor zieke en gehandicapte kinderen en sinds kort ook voor mensen met dementie. Door echt contact te maken en hun verbeeldingskracht in te zetten zorgen de CliniClowns voor waardevolle geluksmomenten.

Concept

In deze campagne laten we heel Nederland kennis maken met de kracht van verbeelding. We geven een voorproefje van de CliniClowns-methode en laten mensen aan den lijve ervaren hoe verbeelding werkt. Een beetje verbeelding doet wonderen - voor kinderen, mensen met dementie, voor iedereen.

Media- en middelenstrategie

We openen het (pop-up) Museum der Verbeelding. Aan de hand van waargebeurde verhalen en workshops kan je zelf ervaren wat verbeelding met je doet. Het museum genereerde indrukwekkende publiciteit. Daarnaast wordt een campagne – die zich vooral afspeelt in je verbeelding - uitgerold via bioscoop, tv, print en radio.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken