EDET WORDT PLENTY 2

SCA Hygiene Products Zeist BV / Publicis

Bekijk deze campagne op pagina 260 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
SCA Hygiene Products Zeist BV
Titel
Edet Easypull en keukenpapier
Bureau
Publicis
Account
Lidewij Banneke, Leon Engels, Bianca van den Boogaard
Copy
Arnout Robbe
Art
Paul Wagemaker
Strateeg
Gertjan Hafkamp, Paula Buit
Opdrachtgever
ERIK PRINSEN, SUSAN DEN BOER
Film/Productiemaatschappij
Gotz Film
Editor
Annelien Wijnbergen
RTV-producer
Manon Langelaar
Fotografie
Eddo Hartmann
In samenwerking met
Aestron
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SCA Hygiene Products Zeist BV
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Publicis
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Het bekend maken dat Edet Easypull en Edet Keukenpapier voortaan zullen voortbestaan onder de nieuwe merknaam Plenty (van Edet)

Doelgroep

Huidige kopers van Edet Easypull en Edet Keukenpapier. Kopers van andere merken keukenpapier.

Strategie/Concept

Met het antwoord Plenty geven we een reason why voor de (internationale) naamsverandering. “Omdat je Edet Easypull en Edet Keukenpapier voor Plenty dingen kunt gebruiken noemen we het voortaan Plenty. In de brandmigratie periode is de afneembare logo sticker een belangrijk instrument waarmee de consument a.h.w. zelf ‘bijdraagt’ aan de naamsverandering.

Media- en middelenstrategie

Een TV spot voor de Easypull en tag on voor het keukenpapier waarin de ‘reason why’ voor de naamsverandering wordt gegeven eindigend in het ‘afneembare’ logo. Ook on-pack is het logo afneembaar en dit wordt nog eens extra ondersteund door outdoor, print en interne communicatie. Televisiecommercial: kassa

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen