EDET WORDT PLENTY 2

EDET WORDT PLENTY 2

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
SCA Hygiene Products Zeist BV
Bureau
Publicis
Jaar
2009

Doelstelling

Het bekend maken dat Edet Easypull en Edet Keukenpapier voortaan zullen voortbestaan onder de nieuwe merknaam Plenty (van Edet)

Doelgroep

Huidige kopers van Edet Easypull en Edet Keukenpapier. Kopers van andere merken keukenpapier.

Strategie/Concept

Met het antwoord Plenty geven we een reason why voor de (internationale) naamsverandering. “Omdat je Edet Easypull en Edet Keukenpapier voor Plenty dingen kunt gebruiken noemen we het voortaan Plenty. In de brandmigratie periode is de afneembare logo sticker een belangrijk instrument waarmee de consument a.h.w. zelf ‘bijdraagt’ aan de naamsverandering.

Media- en middelenstrategie

Een TV spot voor de Easypull en tag on voor het keukenpapier waarin de ‘reason why’ voor de naamsverandering wordt gegeven eindigend in het ‘afneembare’ logo. Ook on-pack is het logo afneembaar en dit wordt nog eens extra ondersteund door outdoor, print en interne communicatie. Televisiecommercial: kassa
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken