Ed & Eduard

Ed & Eduard

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Nuon
Bureau
N=5
Jaar
2011
Paginanummer
112

Doelstelling

Breng Nuon weer dicht bij de mensen door te laten zien wat Nuon concreet voor mensen kan betekenen in energie.

Doelgroep

Heel Nederland, met focus op huizenbezitters.

Concept

We introduceren Ed en Eduard, twee medewerkers van Nuon. De monteur Ed staat voor de praktische en 'goed-voor-de-portemonnee'-kant van Nuon, adviseur Eduard staat voor de duurzame 'goed-voor-de-planeet'-kant van Nuon. Met het elektrische Nuon-busje zijn de heren continu op pad om klanten te helpen om beter en efficiënter om te gaan met energie. Hiermee ontstaat een herkenbaar en eenduidig concept met alle flexibiliteit die nodig is om de verschillende boodschappen van Nuon te communiceren, zoals de VerspillingsCheck, Nuon Isolatie, Nuon Verwarming en de actiematige Power deals.

Media- en middelenstrategie

Er is gekozen voor een brede middelenmix met televisie als hoofdmedium. Tv heeft voor Nuon bewezen absoluut het meest effectieve en efficiënte medium te zijn om de brede doelgroep te bereiken en het mentaal leiderschap uit te stralen. Met radio en online pre-rolls en banners verlengen we de tv-flights. Met advertenties geven we in een informatief umfeld verdieping aan de adviseursrol van Nuon. Outdoor zetten we in om de actiematige Power deals kracht bij te zetten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken