Echte food emoji’s in de blender

Echte food emoji’s in de blender

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
DANONE - DANIO
Bureau
Fitzroy
Jaar
2021
Paginanummer
235

Doelstelling

Vergroten van engagement met onze doelgroep.

Doelgroep

Millennial ouders.

Merkomschrijving

Danio is een romige kwark met een verrassend frisse combinatie van uitgesproken smaken.

Concept

Om engagement te vergroten vragen food-merken steeds vaker hun doelgroep om een nieuwe smaak. Danio deed dit ook maar dan op een frisse en uitgesproken manier: Danio App Jouw Smaak. Met food emoji’s kon je via Whatsapp jouw favoriete smaak appen. Meer dan 128 food-emoji’s hebben we in het echt nagemaakt. Echte emoji’s die we konden blenden en eten om zo de beste smaak te bepalen.

Media- en middelenstrategie

In korte tijd en met een beperkt budget werden 1.871.186 ofwel 57% van de doelgroep bereikt en kregen we meer 10.243 ideeën voor een nieuwe smaak. Dit werd gerealiseerd door de inzet van (video)ads op social mediaplatforms Instagram en Facebook. Maar ook bijvoorbeeld live-event in een supermarkt in combinatie met TikTok.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken