Echt even samen

CENTER PARCS EUROPE N.V / Ogilvy & Mather Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 404 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
CENTER PARCS EUROPE N.V
Bureau
Ogilvy & Mather Amsterdam
Account
Annelouk Kriele, Neeltje Prevo
Copy
Jesse Ridder, Peter van Rij (CCO)
Art
Jurriaan van Bokhoven, Martijn van Marle (CCO)
Strateeg
Marc Pieterse, Edgar Molenaars (CEO)
Opdrachtgever
Andres Neira de Back, Dianne Sliphorst, Judith Franse
Film/Productiemaatschappij
Halal
Editor
Thomas Schenk
Muziek
Haai Faai Deluxe
RTV-producer
Christel Hofstee, Monique van Smaalen
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van CENTER PARCS EUROPE N.V
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Ogilvy & Mather Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

Na de succesvolle introductiecampagne met het karakter 'Mr. Wings' is het tijd voor de volgende stap en meer verdieping in de campagne. Met als doel om de doelgroep te verleiden een verblijf te boeken in Center Parcs door de rijkheid en diversiteit van het concept voor het hele gezin te benadrukken.

Doelgroep

Gezinnen die op zoek zijn naar een (korte) vakantie waarbij er voor elk gezinslid leuke activiteiten zijn.

Strategie/Concept

Alleen Center Parcs biedt zo'n grote verscheidenheid aan activiteiten, faciliteiten en services, waardoor er voor ieder wat wils is en elk gezinslid het gegarandeerd naar zijn zin heeft. Mr. Wings, een welbespraakte vreemde groene vogel en vaste gast van Center Parcs, observeert de grote diversiteit aan activiteiten en is gefascineerd door het gedrag van mensen en het plezier dat zij beleven. Het concept is breed inzetbaar. Zo is er een serie korte (online) video's ontwikkeld waarin telkens een activiteit of faciliteit van Center Parcs centraal staat. Elke film eindigt met het complete gezin dat echt even samen is omdat iedereen het naar zijn zin heeft. Om de rijkheid van het aanbod van Center Parcs te benadrukken werken we op TV steeds met drie korte films in één reclameblok. Er worden in totaal vier sets van drie commercials ingezet.

Media- en middelenstrategie

Met een cross-mediale aanpak begeleiden we de doelgroep langs alle stappen van de customer journey. Tijdens de typische boekingsmomenten gedurende het jaar realiseren we met TV op een impactvolle en effectieve wijze een groot bereik binnen de doelgroep. Met een slimme inzet van PR, eDM, online video, banners en social media bereiken we gericht onze doelgroep. Uiteraard delen we de campagne ook in al onze eigen kanalen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen