Duyvis is dé koning van de Borrelnootjes®. Om onze #1 positie in coated nuts te benadrukken maken we gebruik van ons roemruchte verleden. We introduceren opnieuw een ambassadeur als Duyvis expert, die perfect past bij de rol (en de lol) van het merk. En tegelijkertijd de basis is van een opvallende en onderscheidende campagne: Ruben van der Meer. Omarmd door, en geliefd bij, jong en oud. Als vleesgeworden merkgedachte heeft Ruben in de nieuwe campagne slechts aan een half woord genoeg om elke situatie binnen te vallen en om te toveren tot een feestje. Gewapend met zijn aanstekelijke enthousiasme en een rugzak vol Borrelnootjes. Of het nu de classics zijn of de nieuwste productinnovaties om coated verkopen te boosten, zoals Oven Baked Borrelnootjes die minder vet bevatten of pittige Strong-nootjes; perfect bij bier! Tegen zo’n combinatie van positieve energie en de beste nootjes zeg je natuurlijk altijd: ‘Why nut?’