Een impactvolle video op tv en Youtube vestigt de aandacht op flirten met DubbelFrisss en maakt veel tongen los. Het publiek mocht op dubbelfrisss.nl stemmen op alternatieve eindes van de commercial. Speciaal voor tieners lanceerden we een app: 'De Love Gun' en vervolgens een mobiele website: 'WTF Moet Ik Zeggen', die hen een handje helpen bij het flirten. De app jaagden we aan via populaire jongerenomgevingen: het Radio 538 weekendprogramma Dare to Date, dat een aantal weken was omgebouwd naar DubbelDate; de FRIS-feesten en in bioscopen, waar we tieners met een 'samen-drinken-rietje' de mogelijkheid gaven om tijdens de (eerste) date samen een drankje te drinken; en uiteraard via schoolboards en bannering op jongeren channels. In de periode van de campagne groeit het marktaandeel van DubbelFrisss 1,5 procentpunt (volume sales MAT 32, 2013 tov MAT 32, 2012), wat als marktleider in een dalende markt, ondanks een doorgevoerde prijsverhoging, een bijzonder resultaat is.