Druk maken om niks

Druk maken om niks

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
D-REIZEN
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2015
Paginanummer
460

Doelstelling

Top of mind awareness (zowel absoluut als in positie) verbeteren gedurende het vroegboek seizoen. En de conversie van winkel- of websitebezoek naar aankoop verhogen van 10% naar 15%.

Doelgroep

Gezinnen met schoolgaande kinderen en stellen van 50-plus zonder kinderen.

Concept

De reiswereld is veranderd. Er komen en gaan aanbieders. D-reizen is binnen die roerige markt al 50 jaar de grootste (online) vakantiewinkel van Nederland. Want waar het zelf online boeken een enorme vlucht doormaakt, blijft D-reizen het adres voor iedereen die de vakantie gewoon goed geregeld wilt hebben. En het enige waar jij je dan nog druk om hoeft te maken is ... bijna niks. Dat staat centraal in de campagne. We zien en horen 'First World Problems' tijdens een vakantie. Problemen die er niet toe doen, maar op een heerlijke manier typisch vakantie zijn. En omdat je je ook niet druk wil maken over het uitzoeken van de vakantie heeft D-reizen het beste (vroegboek)aanbod op een rijtje gezet in de D-reizen Selectiegids.

Media- en middelenstrategie

Voor awareness bij deze brede doelgroep hebben we radio, tv en display bannering ingezet. Via tag ons en radio maken we ook duidelijk welke touroperators bij D-reizen te boeken zijn. Via display en retargetting banners brengen we vervolgens hele specifieke vroegboek aanbiedingen onder de aandacht. Uiteraard wordt een-en-ander afgemaakt in de winkels met de juiste POS-materialen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken