Drie Dwaze Dagen

Drie Dwaze Dagen

Categorie
Retail
Adverteerder
De Bijenkorf
Bureau
Selmore
Jaar
2010
Paginanummer
461

Nominatie 2010

Doelstelling

Evenaren salesresultaten uit 2009 in alle vestigingen van de Bijenkorf en de webshop.

Doelgroep

Zowel klanten van de Bijenkorf als niet klanten die gevoelig zijn voor mooie spullen en merkartikelen op het gebied van mode, cosmetica, design, wonen en lifestyle.

Concept

De Drie Dwaze Dagen komen er weer aan. Met nu nog meer merken voor dwaze prijzen. Dus voor alle zekerheid zijn er dit jaar wat extra voorzorgsmaatregelen genomen.

Media- en middelenstrategie

Middels een korte burst op TV is op impactvolle manier de retailactie aangekondigd en aangejaagd. Gedurende de drie dagen zelf zijn radio, banners/website ingezet om o.a. dagaanbiedingen te communiceren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken