Drie Dwaze Dagen 2015 / Get Ready

Drie Dwaze Dagen 2015 / Get Ready

Categorie
Retail
Adverteerder
DE BIJENKORF
Bureau
Xsaga
Jaar
2015
Paginanummer
353

Doelstelling

Het ontwikkelen van een spraakmakende campagne die voor awareness en traffic naar de Drie Dwaze Dagen zorgt.

Doelgroep

De campagne richt zich op iedereen die op zoek is naar een goede deal en dat is een bredere doelgroep dan 'de wereldburgers' waarop de Bijenkorf zich normaliter richt.

Concept

De Drie Dwaze Dagen, inmiddels iconisch in de retailwereld, staan al jaren garant voor een spraakmakende winkelervaring. En échte liefhebbers weten als geen ander dat een goede voorbereiding het halve werk is. Zo ook Absolutely Fabulous' Edina (Jennifer Saunders), dit jaar de hoofdpersoon van de campagne. Ze stort zich met verve - en uiteraard op geheel eigen sportieve wijze - op de voorbereiding van het fenomeen dat de Bijenkorf voor de laatste keer drie dagen lang in haar greep zal houden.

Media- en middelenstrategie

Het is Nederland niet ontgaan dat de Drie Dwaze Dagen eraan kwamen: een combinatie van een commercial op TV en YouTube, online boekjes, opvallende bannering, winacties op social media en PR zorgde voor enorme zichtbaarheid.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken