DRENTHE DOET WAT MET JE

DRENTHE DOET WAT MET JE

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Marketing Drenthe
Bureau
Open communicatiebureau
Jaar
2008
Paginanummer
370

Doelstelling

Drenthe als krachtig en kwalitatief merk in de markt zetten waarbij het imago van Drenthe als provincie voor wonen, werken en recreëren wordt versterkt

Doelgroep

Bestaande doelgroep 55-plussers en nieuwe doelgroep jonge gezinnen met kinderen

Concept

We introduceren het ‘Drenthe-effect’. Er is een plek in Nederland waar je door de uitgestrekte natuur en oogverblindende landschappen tot rust komt. Bezoekers en bewoners krijgen er energie, doen ideeën op en maken daardoor belangrijke keuzes in hun leven. Drenthe doet wat met je; of je er nu recreëert, werkt of woont. Een rode Drentse zwerfkei markeert de ervaringsplekken.

Media- en middelenstrategie

Above-the-line genereert TV een breed publiek voor de corporate boodschap, terwijl in print de specifieke doelgroepen met op maat gesneden boodschappen worden benaderd. Below-the-line een mix van actiematige print, outdoor, online, busreclame en guerrilla. Vanaf 1 juli bekijkt u Drenthe op een andere manier
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken