DRENTHE DOET WAT MET JE

Marketing Drenthe / Open communicatiebureau

Bekijk deze campagne op pagina 370 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Marketing Drenthe
Titel
Province Drenthe
Bureau
Open communicatiebureau
Account
Perry ten Hoor
Copy
Pierre Carriere
Art
Barry Kok
Opdrachtgever
GEEKE SNIJDERS, BIANCA NAGENGAST, ADRI OOMS, KAREL GROEN
Film/Productiemaatschappij
Gr8films
Editor
Michael Horvers
Muziek
Otto van der Toorn
RTV-producer
Gideon Rijnders
Fotografie
Edo Kars, Bert Barelds
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Marketing Drenthe
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Open communicatiebureau
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

Drenthe als krachtig en kwalitatief merk in de markt zetten waarbij het imago van Drenthe als provincie voor wonen, werken en recreëren wordt versterkt

Doelgroep

Bestaande doelgroep 55-plussers en nieuwe doelgroep jonge gezinnen met kinderen

Strategie/Concept

We introduceren het ‘Drenthe-effect’. Er is een plek in Nederland waar je door de uitgestrekte natuur en oogverblindende landschappen tot rust komt. Bezoekers en bewoners krijgen er energie, doen ideeën op en maken daardoor belangrijke keuzes in hun leven. Drenthe doet wat met je; of je er nu recreëert, werkt of woont. Een rode Drentse zwerfkei markeert de ervaringsplekken.

Media- en middelenstrategie

Above-the-line genereert TV een breed publiek voor de corporate boodschap, terwijl in print de specifieke doelgroepen met op maat gesneden boodschappen worden benaderd. Below-the-line een mix van actiematige print, outdoor, online, busreclame en guerrilla. Vanaf 1 juli bekijkt u Drenthe op een andere manier

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen