Drank (drugs, gamen, etc.) kun je opgeven.

Drank (drugs, gamen, etc.) kun je opgeven.

Categorie
Personeel
Adverteerder
IrisZorg
Bureau
Macknificent Arbeidsmarktcommunicatie
Jaar
2012
Paginanummer
415

Doelstelling

IrisZorg profileren op de arbeidsmarkt als de verslavingszorgorganisatie die achter cliënten blijft staan. Hoe groot de problemen ook zijn, IrisZorg geeft mensen nooit op. Met die propositie willen wij gemotiveerde, professionele hulpverleners aantrekken en binden.

Doelgroep

Verpleegkundigen, GZ-psychologen, artsen, maatschappelijk medewerkers, etc.

Concept

Alles waaraan je verslaafd kunt raken kun je met de juiste zorg (van IrisZorg) opgeven. Maar mensen geef je nooit op. Met die boodschap appelleren we aan de drive van hulpverleners om in de verslavingszorg te werken.

Media- en middelenstrategie

Dankzij een goede mix van print en online kan IrisZorg met een relatief beperkt budget zich goed onderscheiden in de categorie verslavingszorg.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken