Vanuit de nieuwe merkbelofte ‘sluit je aan’ worden ondernemers als het ware letterlijk aangesloten op de nieuwe mogelijkheden van draadloos zakendoen. Persoonlijk advies staat hierbij centraal. Niet als doel op zich, maar als middel om draadloos zakendoen toegankelijk te maken voor de ondernemer. Deze wil graag up-to-date blijven, maar heeft vaak geen idee hoe. Daarom biedt KPN persoonlijk advies over actuele thema’s, zoals draadloos zakendoen. Hiermee positioneert KPN zich duidelijk als serviceorganisatie en niet alleen als leverancier van kwaliteitsproducten en -diensten. KPN biedt dit persoonlijk advies in vele vormen die samenkomen op het veel bezochte online platform dat een centrale rol speelt in de campagne. Hier kunnen ondernemers een afspraak maken met een persoonlijk adviseur of zich informeren over draadloos zakendoen middels cases en videotestimonials van collega-ondernemers. Ook zijn er weblogs van persoonlijk adviseurs, chat mogelijkheden, productinformatie, productaanbiedingen, etc. Op deze manier vindt iedere ondernemer op een voor hem passende wijze aansluiting op de vernieuwing.