Dove Pro-Age

Dove Pro-Age

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Dove, Unilever
Bureau
LEMZ
Jaar
2007
Paginanummer
210

Nominatie 2007

Doelstelling

De 45+ vrouw de emotionele en functionele kant van de Dove Pro-Age lijn laten ontdekken, resulterend in trial.

Doelgroep

Met de Pro-Age range focust Dove voor het eerst op de vrouwen van 45+. Het zijn veelal empty-nesters voor wie een hele nieuwe wereld is open gegaan, met nieuwe kansen, energie en vrijheden.

Concept

Pro-Age. Voor ouder worden. Een totaal nieuwe benadering. We willen de rode loper uitleggen voor de 45+ vrouw en haar stimuleren het beste uit zichzelf naar boven te halen met onze producten en activiteiten vanuit deze visie.

Media- en middelenstrategie

Vrouwen uit de Dove database krijgen de primeur: bij de DA drogisterijen wacht een bijzonder cadeau voor alle 45+ vrouwen. De nieuwe Pro-Age producten met een speciaal (i.s.m. Sanoma) ontwikkeld magazine. Hierin spelen de Pro-Age producten en visie een centrale rol. In het magazine en op de Zin beurs vertellen inspirerende vrouwen hun verhaal en worden speciale workshops gegeven om vrouwen hun eigen kracht te ontdekken en het mooiste uit henzelf naar boven te halen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken