DOVE PRO-AGE. LAAT ZIEN DAT JE STRAALT.

DOVE PRO-AGE. LAAT ZIEN DAT JE STRAALT.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever
Bureau
LEMZ
Jaar
2009
Paginanummer
269

Doelstelling

Penetratie en geloofwaardigheid van Dove pro-age versterken met de functionele product benefits van Dove Luminous Lotion.

Doelgroep

45+ vrouwen.

Concept

45+ vrouwen zijn jong van geest en stralen van binnenuit. Toch kan hun huid meer glans gebruiken. Met Dove Luminous Lotion brengen we het gevoel van binnen naar buiten: ‘Laat zien dat je straalt’. We laten zien dat ze stralen met een fotoshoot en nachtelijke exposities op gebouwen in Nederland en België.

Media- en middelenstrategie

Online en via sampling op relevante locaties worden vrouwen opgeroepen zich aan te melden. Van de vele vrouwen die aanwezig zijn op de castingdagen, worden de winnaars uitgenodigd voor een fotoshoot waarbij ze naakt worden gefotografeerd door de Vlaamse topfotografe Lieve Blancquaert. Het resultaat beamen we als eerste op zichtbare gebouwen in Amsterdam en Brussel, in aanwezigheid van veel pers. Vervolgens tourt de expositie het land door. In samenwerking met tijdschrift Esta wordt een uitgebreid verslag gedaan van de campagne.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken