DOUWE EGBERTS

DOUWE EGBERTS

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
DOUWE EGBERTS NEDERLAND
Bureau
LEMZ
Jaar
2005
Paginanummer
274

Doelstelling

Verhoog top of mind awareness en daarmee share of stomach bij studerend Nederland.

Doelgroep

Alle WO en HBO studenten van Nederland.

Concept

Studeren is steeds meer scholing geworden in plaats van vorming. Alle kennis die een student vergaart, lijkt economisch nut te moeten hebben. Deze nadruk op nuttige kennis belemmert in zekere zin hun ontwikkeling … Want een dosis nutteloze kennis lijkt op het eerste gezicht volkomen onzinnige informatie, maar is plezierige bagage in het dagelijks en toekomstige leven van de student. Met nutteloze kennis heb je altijd een praatje paraat en schop je het verder in het leven. Daarom start Douwe Egberts ’Leuteren’, een nieuw keuzevak voor alle 543.000 HBO- en Universiteitstudenten van Nederland.

Media- en middelenstrategie

360° activatie campagne met Internet, print (advertenties Metro / Spits), abri’s in studentennetwerk, een TV commercial op NF.TV (narrowcasting), POS materiaal, webvertising, e-mailings, PR en FP.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken