In een 360° campagne werken we toe naar de viering van Burendag op 16 september. Met een PR offensief op basis van onderzoek en een non-spot deal met SBS wordt Burendag krachtig op de agenda gezet. Met televisie (i.s.m. FHV/BBDO), outdoor, onpack & instore communicatie, online advertising en print wordt iedereen in Nederland opgeroepen hun deur open te zetten op www.de.nl. Daar kun je zien wie er in de buurt al meedoet en wat hun ideeën zijn voor Burendag. Met de aankoop van een actieverpakking maak je op de site kans op buurtprijzen zoals een buurtfeest. Alle deelnemers ontvangen bovendien een gratis deurschildje om aan te geven dat ze open staan voor meer contact in de buurt. Op basis van een tussenstand informeren we alle lokale en regionale media van Nederland over de gezelligste straten en spontaan geplande buurtfeesten in hun omgeving. Douwe Egberts zet op 16 september Burendag in haar locaties in Utrecht en Joure natuurlijk zelf ook de deuren open zodat iedereen kan zien hoe het er in een koffiefabriek aan toe gaat. Binnen het Burendag thema worden verschillende tailor made sales promoties ingezet, zoals Burenkopjes en een Straatje Koffie. De website is te bekijken op www.ingezondenwerk.nl/burendag.