BNP Paribas Cardif wil verzekeringen voor arbeidsongeschiktheid en werkloosheid neerzetten als een nieuwe categorie; 'doorleefverzekeringen'. Deze verzekeringen zijn laagdrempelig en toegankelijk. Speciaal ontworpen voor mensen die er net zo in zitten als BNP Paribas Cardif zelf.
Ondernemende, optimistische en gedreven mensen. Mensen die een verzekering niet zien als hangmat voor de rest van hun leven, maar als een tijdelijk vangnet, dat hun inkomen beschermt voor de periode dat het ze tegenzit.
We zien deze mensen zelfverzekerd en lachend in de camera kijken. Ondanks hun ziekte of werkloosheid. Ze hebben er alle vertrouwen in dat deze tegenslag tijdelijk is en dat ze regisseur blijven over hun eigen leven.
Het thema 'Verzeker je niet voor het leven, maar voor even' vertaalden we in een printcampagne en een online campagne. Daarnaast hoorden we dezelfde optimistische mensen in verschillende radiocommercials die daar naadloos op aansloten.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken