Don’t drink and drive

Don’t drink and drive

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
JUPILER
Bureau
The Communication Company
Jaar
2015
Paginanummer
275

Doelstelling

Ajax fans een duidelijk statement geven vanuit het biermerk: don't drink and drive.

Doelgroep

Ajax fans.

Concept

Zet zes Ajacieden, met een aantal in witte verf gedrenkte ballen, in de IJ-hallen te Amsterdam en ze schieten met dodelijke precisie een statement op een rode muur.

Media- en middelenstrategie

TCC ontwikkelde samen met Wenneker de 'Don't drink & drive' commercial voor het
Better World project van Jupiler en Ajax. De film, geregisseerd door Ivo Mostertman,
werd vier maanden lang vertoond in Pathé bioscopen in en rondom Amsterdam
en als commercial op AT5 en FOX Sport. Online werd de film ook aangejaagd en in alle Ajax media, zoals de schermen in de Arena, in print en op de social media kanalen van de voetbalclub. Een campagne met impact.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken