Doneer meer dan geld. Doneer kennis.

Doneer meer dan geld. Doneer kennis.

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Stichting LaLuz
Bureau
Saatchi & Saatchi
Jaar
2006
Paginanummer
427

Doelstelling

Maak bekend wat LaLuz is en doet. Genereer inschrijvingen op de site www.stichtinglaluz.nl

Doelgroep

Jonge professionals. Gedreven mannen en vrouwen die na een HBO of universitaire opleiding zijn gestart met werken aan een carrière. Denk aan juristen, marketeers, consultants, IT- of financieel specialisten.

Concept

Stichting Laluz is een kleine organisatie die bemiddelt tussen jonge professionals en non-profit organisaties die de kennis en ervaring van deze mensen beter kunnen gebruiken dan hun geld. Niet als vaste job, maar op projectbasis - en als vrijwilliger... Hoe maak je vrijwilligerswerk cool en aantrekkelijk voor een kritische groep jonge, hoogopgeleide professionals? Door de doelgroep aan te spreken op de job waarmee ze hun brood verdienen, hun comfort zone. En door te laten zien dat je jezelf via LaLuz op een eigentijdse en boeiende manier nuttig kunt maken.

Media- en middelenstrategie

Advertenties - o.a. in Intermediair (weekblad, website en carrièregidsen).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken