Door het creëren en inzetten van een eigen muziekconcept (Dommelsch Dubbel Dutch pop-up concerten) het merk Dommelsch een relevante positie geven voor de bierdrinker binnen het muziekveld, waardoor de connectie met het merk wordt verstevigd. Dommelsch claimt het interessegebied muziek, met communicatiefocus op het domein ’Nederlandse live-muziek’.Daarvoor introduceerden we Dommelsch Dubbel Dutch pop-up concerten. Unieke Nederlandse duo’s (o.a. Xander & DO, Birgit & Sieb, Tasha’s World & Brainpower) zingen in Dommelsch kroegen internationale hits vertaald naar het Nederlands. Klein, bijzonder en uniek als je erbij bent. Groots in media coverage TITEL DOMMELSCH EN MUZIEK 289 GEÏNTEGREERDE C O M M U N I C AT I E door de gerealiseerde vrije publiciteit. Maar waar zijn die concerten? Toets de streepjescode van je Dommelsch vilt, blik, pilsfles of PerfectDraft vaatje in op www.dommelsch.nl en je krijgt de tourlist. Volgens goed Nederlands gebruik zijn de concerten gratis. Daarnaast vroegen we studenten van de Rock Academie dezelfde nummers in 200 supermarkten op te voeren. Daardoor leggen we ook op de winkelvloer de relatie met Dommelsch en muziek. En dat was een enorm commercieel succes.