Domino’s Stuntweken

Domino’s Stuntweken

Categorie
Retail
Adverteerder
DOMINO'S PIZZA
Bureau
Indie
Jaar
2013
Paginanummer
395

Nominatie 2013

Doelstelling

2 keer per jaar is het stuntweek bij Domino's en kosten alle pizza's bij afhalen €3,99. Dat moet heel pizzaminnend Nederland weten.

Doelgroep

Iedereen die van pizza houdt.

Concept

Domino's is for real en dat betekent dat onze fans altijd betrokken worden bij onze communicatie. We bedachten actiecommercials om op te nemen op bijzondere locaties, plaatsen waar een weldenkend mens niet langer dan 10 seconden durft te blijven staan. Zo wordt elke commercial een stunt op zich. Maar waar vind je mensen die deze stunts willen uitvoeren? Op Domino's Facebook natuurlijk. Door het uitvoeren van de beste stunts te belonen met een jaar lang gratis pizza.

Media- en middelenstrategie

We maken de actie bekend TV spots en via de Facebook community. Via een simpele app konden de waaghalzen zich aanmelden voor het Stuntteam of vrienden uitnodigen. Iedereen die zich aanmeldde deelde automatisch zijn stuntambities met al zijn vrienden. De stunts kwamen op TV en op Facebook. Zowel door ons als door de trotse stuntmannen en vrouwen zelf.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken