Doe nu auditie bij Pathé

Doe nu auditie bij Pathé

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
PATHé NEDERLAND
Bureau
GoSpooky
Jaar
2019
Paginanummer
333

Nominatie 2019

Doelstelling

Pathé als een fun werkgeversmerk in de markt zetten bij jonge mensen.

Doelgroep

Jongeren (16-23).

Merkomschrijving

Pathé excites your day! Hét bioscoopmerk van Nederland met 27 bioscopen door heel het land.

Concept

Vijftig procent van de Nederlandse Snapchat gebruikers is tussen de 18 en 24 jaar. Als eerste werkgever in Nederland creëerde Pathé een Snapchat AR lens waarmee jongeren in een korte video auditie kunnen doen voor een baan bij Pathé. Voor deze groep is het gebruik van een lens als sollicitatie-tool voor de hand liggend: ze communiceren op deze manier dagelijks met hun vrienden, zijn bekend met het platform en hoeven niet te bellen om te kunnen solliciteren.

Media- en middelenstrategie

De lens werd aangejaagd door verschillende social ads binnen Snapchat en Instagram. Deze werden breed op de doelgroep getarget rondom verschillende Pathé bioscopen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken