Men heeft nauwelijks interesse in zorgverzekeringen. Daarom maken we contact vanuit emotie, niet vanuit het product: DFZ biedt actief tegenwicht aan de hypes rond ziekte en gezondheid. Een cross-mediale campagne (TVC, print, outdoor, online, PR, POS en DM) geeft consumenten het compliment dat ze ‘gewoon goed bezig’ zijn. Verder zet DFZ eigen medewerkers in als proefkonijn. Ze worden blootgesteld aan een serie populair-wetenschappelijke experimenten, waarbij consumenten online onrustbarende nieuwsberichten indienen en DFZ rust brengt met een relativerende reactie. De media strategie lanceert DFZ als landelijke speler, zonder hiervoor een landelijk budget in te zetten. De TV commercial zetten we in via ad-insert, zodat deze alleen in Noord Nederland te zien is op zenders als SBS6, Net5 en RTL 4. PR zorgt voor veel free publicity, met o.a een voorpagina artikel in NRC. Daarnaast is er een vernieuwende mediadeal met de Pers. DFZ krijgt 24 uur van tevoren het gezondheidsnieuws binnen, om daarop in te haken met advertenties in print en online. De deel-doelgroepen worden apart geactiveerd met mailings gekoppeld aan specifieke incentives, zoals een niet-schoonmaak-schema voor studenten.