Centraal in de campagne stond een avontuurlijke game. Hierin reist de speler naar de drie meest extreme plekken op aarde om ‘The lost secret of Feel Different’ uit een neergestort spaceship - een model van de shaver - te redden. In ieder level ontdekt de speler een unieke feature van de shaver. De lancering van de game is voorafgegaan door een tease fase. Hierin werd veel rumoer in de media veroorzaakt. Een geheimzinnige organisatie zocht contact met de doelgroep via weblogs, laser projecties, grafittis en 50 meter doorsnee graancirkels langs de snelweg A4 bij Schiphol. De kenmerkende vorm van de drie ronde scheerkoppen is hierbij als icoon gebruikt. Op verschillende websites doken video’s op van mysterieuze verschijnselen die in de buurt van de graancirkels werden gezien. Een discussie op internet barstte los over de echtheid van de video’s. De filmpjes werden meer dan 200.000 keer bekeken. Uiteindelijk werd via een persbericht, een Metro cover en een MSN homepage take-over de link met de game gelegd. Dit leidde tot een boost in het bezoek aan de campagne site met de game. De site werd vervolgens verder aangejaagd door middel van bannering.