Dis je vrienden

Dis je vrienden

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
MARS - SNICKERS
Bureau
We Are Blossom
Jaar
2019
Paginanummer
190

Doelstelling

Reach & sales.

Doelgroep

Mannen, 16-25.

Merkomschrijving

Dé candy bar voor hongerige mensen.

Concept

Snickers introduceerde Hunger Bars, repen met daarop verschillende 'honger-persona's'. We creëerden bijpassende T-shirts die je kreeg bij aankoop van de repen. Hieromheen ontwikkelden we een gelaagde campagne die aansloot bij de cultuur van de doelgroep.

Media- en middelenstrategie

Laag 1: We deelden gepersonaliseerde T-shirts uit aan verschillende influencers. Dat resulteerde in online buzz en mysterie (bereik tot 1.8 miljoen, gemiddelde engagement rate van 16%). Laag 2: De Live Dis Sessie. Een 1 uur durende livestream op Instagram, waarin een volledig geanimeerde rapper kijkers en influencers diste. Het karakter (P-Nut) bewoog in real-time mee op de stem en bewegingen van battlerapper L-Deep, die op zijn beurt reageerde op comments van kijkers. Een wereldprimeur. Dankzij de mogelijkheden van Instagram konden we samen met de influencers live gaan, wat voor veel extra kijkers zorgde. Totaal uniek bereik: 4,5 miljoen, met een gemiddelde frequentie van 4. De shirts waren in een mum van tijd uitverkocht.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken