Direct mail meets digital

KPN CONSULTING / Wubbe

Bekijk deze campagne op pagina 71 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
KPN CONSULTING
Titel
ICT-Dienstverlening
Bureau
Wubbe
Account
Gilbert Witjes
Copy
Marc van der Haar
Art
Marcel van Zwieten, Daniël Reintjes
Strateeg
Gilbert Witjes
Opdrachtgever
Valentijn Bolhuis, Jan-Peter Alberda, Haaike Braakhuis
Film/Productiemaatschappij
Quadia
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van KPN CONSULTING
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Wubbe
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Doelgroep kennis laten maken met de ICT-advies en implementatiediensten van KPN Consulting en leads genereren.

Doelgroep

Beslissers bij de top 1000 bedrijven in Nederland.

Strategie/Concept

Direct mail meets digital. KPN Consulting stuurde prospects een direct mail met een persoonlijke film op een TFT-scherm. Bij het openen werden ze meteen persoonlijk aangesproken. Persoonlijk op naam. Op branche. En op de ontwikkelingen in die branche. 1000 verschillende films. 1000 verbaasde reacties. En, ook niet onbelangrijk, de leads-doelstelling werd ruimschoots behaald.

Media- en middelenstrategie

Om de communicatie zo persoonlijk mogelijk te maken werd gekozen voor een directe benadering. Voor kwalitatieve leads werden prospects benaderd die al andere producten van KPN afnemen. Deze prospects hebben al een band met het bedrijf.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen