Direct mail meets digital

Direct mail meets digital

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
KPN CONSULTING
Bureau
Wubbe
Jaar
2013
Paginanummer
71

Doelstelling

Doelgroep kennis laten maken met de ICT-advies en implementatiediensten van KPN Consulting en leads genereren.

Doelgroep

Beslissers bij de top 1000 bedrijven in Nederland.

Concept

Direct mail meets digital. KPN Consulting stuurde prospects een direct mail met een persoonlijke film op een TFT-scherm. Bij het openen werden ze meteen persoonlijk aangesproken. Persoonlijk op naam. Op branche. En op de ontwikkelingen in die branche. 1000 verschillende films. 1000 verbaasde reacties. En, ook niet onbelangrijk, de leads-doelstelling werd ruimschoots behaald.

Media- en middelenstrategie

Om de communicatie zo persoonlijk mogelijk te maken werd gekozen voor een directe benadering. Voor kwalitatieve leads werden prospects benaderd die al andere producten van KPN afnemen. Deze prospects hebben al een band met het bedrijf.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken