Digitaal Koopzegels sparen bij Albert Heijn, iedereen kan het met de AH app.

Digitaal Koopzegels sparen bij Albert Heijn, iedereen kan het met de AH app.

Categorie
Retail
Adverteerder
ALBERT HEIJN
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2020
Paginanummer
328

Doelstelling

De digitale transformatie van AH Koopzegels aantrekkelijk maken voor een breed publiek: huidige en nieuwe spaarders activeren tot makkelijk sparen met de AH app.

Doelgroep

Heel NL met aandacht voor trouwe spaarders.

Merkomschrijving

AH snapt de uitdagingen in het dagelijks leven, ook als het gaat om betaalbaarheid en gemak. Als grondlegger van spaarprogramma's biedt AH met Koopzegels een oplossing zodat iedereen makkelijk kan sparen.

Concept

Koopzegels zijn nog het slimme geheim van de oudere klant. Gewoon sparen tijdens het boodschappen doen met tot 6% rente. Dat is makkelijk verdienen en relevanter dan ooit. Omdat klanten, vooral nu, zoeken naar digitale oplossingen kan sparen makkelijk in de AH app. We laten voelen dat 'iedereen het kan'. Eenvoudig en consistent doorvertaald door de fysieke zegel die 1-op-1 digitaliseert. Zelfs oma, als 'vrouw van deze tijd' kan het.

Media- en middelenstrategie

In een doelgroepgerichte campagne werd via TV, radio & dagblad heel NL bekend met Koopzegels. De 6% rente speelden we op in het financiële umfeld (print & digitaal). In eigen media gaven we complete uitleg met aandacht voor trouwe spaarders door o.a. een toolkit i.s.m SeniorWeb.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken