DHL Pitstraat

DHL Pitstraat

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
DHL
Bureau
Ogilvy Amsterdam
Jaar
2007
Paginanummer
40

Doelstelling

Nederland op grootse en overgetelijke wijze bewust maken van het verband tussen Formule 1 en DHL Express.

Doelgroep

Alle mensen die bij een bedrijf werken waar wel eens pakjes worden verstuurd.

Concept

Formule 1 gaat over snelheid. Net als DHL Express. Geen wonder dus dat DHL sponsor is van Formule 1. En om dat tot uidrukking te brengen is vanaf 26 oktober 2007 op het DHL cargo center in Sloterdijk over de gehele lengte een Formule 1 pitstraat te zien. Niet alleen razend spectaculair, maar ook de langste outdooruiting van Europa. Zo weet iedereen dat de snelheid van Formule 1 terugkomt in de service van DHL. Speed is our business.

Media- en middelenstrategie

We hebben voor deze locatie gekozen omdat het eigendom is van DHL (het kost relatief weinig om er iets mee te doen in verhouding tot een mediaplek huren)
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken