Deze dag is voor iedereen met een belangrijke baan

Deze dag is voor iedereen met een belangrijke baan

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
MAANDAG®
Bureau
Dawn
Jaar
2020
Paginanummer
184

Nominatie 2020

Doelstelling

Tien jaar na de introductie van het merk Maandag® is de uitdaging groot. In een zwaar competitieve markt waarin interim professionals schaars zijn moet Maandag® weer smoel krijgen en neergezet worden vanuit haar DNA. Oftewel: hoe verbinden we talent en opdrachtgevers met het merk, laten we onze rol in de publieke sector zien en creëren we herkenning? Dat vraagt om toegenomen merkoverweging en merkvoorkeur in de relevante doelgroep en een sterke toename van sollicitaties en nieuwe collega's.

Doelgroep

(Interim) professionals op HBO / HBO+ niveau, tussen de 25 en 45 jaar en actief in de sectoren zorg, onderwijs, overheid.

Merkomschrijving

Maandag® is al dertig jaar dé detacheerder van de publieke sector. Op dit moment zijn zo'n 3.000 mensen in de zorg, het onderwijs of bij overheid gedetacheerd door Maandag®.

Concept

Als iets in 2020 duidelijk is geworden, is het het belang van werk in de publieke sector. Hét moment voor Maandag® om een hommage te brengen aan dat werk: deze dag is voor iedereen met een belangrijke baan. Een campagne waarin de eigen professionals van Maandag® het woord nemen over hun belangrijke werk en hoe Maandag® hierbij helpt.
Zo vertelt leerkracht Raqib hoe zijn recruiter Denise zijn werk leuk maakt en vertelt GZ-Psycholoog Chantal hoe belangrijk het is om ook als psycholoog plezier te hebben in je werk. Het concept is volledig gebouwd rond de identity van Maandag® om zo overal op te vallen en herkenbaar te zijn. De iconische groene kleur en studio zie je terug op TV en in outdoor, op de kanalen van Maandag® en in employer branding. Zo staat het merk weer als een huis, met een herkenbare, frisse stijl en een krachtige maatschappelijke rol.

Media- en middelenstrategie

De eigen professionals van Maandag® staan in alle campagnelagen centraal, van TV en radio tot vacaturepagina's, en met slimme content-partnerships spreken we altijd de dan relevante profielen aan. Met die gelaagde aanpak - van breed gericht op overweging en voorkeur tot specifiek op functies zoals 'consulent werk en inkomen' - zorgen we voor optimale herkenning én een boost in conversie.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken